musikderlinde

Devoted To You - The Everly Brothers

为什么最近推送的都是我知道的

VanleighXXX:

[差不多是乡村最开始的地方 第一首从这里开始好了]

[如果耳熟 那大概是怦然心动]

Darling you can count on me  宝贝,一直准备要帮你 

Till the sun dries up the sea  直到海枯石烂都没关系 

Until then I'll always be  即使那刻真的来临

Devoted to you  还是一如既往地深爱着你  

I'll be yours till endless time  我的心永远属于你  

I'll adore your charms sublime  喜欢你无穷的魅力  

Guess you know by now that I'm  你应该知道  

Devoted to you  我有多爱你  

I'll never hurt you  永远不会伤害你  

I'll never lie  永远不会欺骗你  

I'll never be untrue  你面前的我将真实无比  

I'll never give you reason to cry  永远不会让你哭泣  

I'd be unhappy  如果你伤心  

If you were blue  我也会很忧郁  

Through the years our love will grow  一年又一年,我们的爱情永不变 Like a river it will flow  如果像河,河水永不断  

It can't die because I'm so  因为爱  

Devoted to you  就是它的源泉  

I'll never give you reason to cry  永远不会让你哭泣  

I'd be unhappy  如果你伤心  

If you were blue  我也会很忧郁


   
评论
热度(3)
所有的音乐除了背景音乐以外都移到这里啦
主要是比较安静的民谣,古典,花滑相关的曲子,以及Coldplay
© musikderlinde | Powered by LOFTER