musikderlinde

you belong to me - Carla Bruni

225电台:

#猜猜我有多爱你#

"Oh I'll be so alone without you

Maybe you'll be lonesome too"

 

You belong to me

创作于1952的一首老歌,翻唱版本无数

最后分享Carla Bruni的这个版本

大概是因为对这种吉它声和慵懒嗓的组合

我永远没有抵抗力


有时候也会觉得

看遍世界又如何

最想要的不过是一份归属感而已

 

Happy Valentine's Day

愿你我都能在世界上遇到一个人

然后温柔道一句

You belong to me

 

——Couch Potato


See the pyramids along the Nile

Watch the sunrise from the tropic isle

Just remember darling all the while

You belong to me

览尼罗河畔的金字塔

注视着热带岛屿上的日出

记得亲爱的 无论何时

你属于我

 

See the market place in old Algiers

Send me photographs and souvenirs

Just remember when a dream appears

You belong to me

目睹古老的阿尔及耳集市

寄给我照片和纪念品

当梦出现的时候 记得

你属于我

 

oh I'll be so alone without you

Maybe you'll be lonesome too

没有你在身边我会很孤单

也许你也和我一样

 

Fly the ocean in a silver plane

See the jungle when it's wet with rain

Just remember till you're home again

You belong to me

乘银色飞机飞过海洋

看落着雨的丛林

直到你归来 记得

你属于我


   
评论
热度(30)
所有的音乐除了背景音乐以外都移到这里啦
主要是比较安静的民谣,古典,花滑相关的曲子,以及Coldplay
© musikderlinde | Powered by LOFTER